
HRID
BASTI
TRACTAMENT AYURVEDA
DEL COR, PULMONS I GOLA
TRACTAMENT
DEL COR
I PULMONS
És un Tractament Ayurveda
pels trastorns associats amb problemes del cor, els pulmons i la gola.
TOS SECA, BRONQUITIS, ASMA, TAQUICARDIES …
HRID BASTI
És un Tractament Ayurveda on olis medicinals calents s’aboquen i es mantenen durant un cert temps en un compartiment que cobreix la zona pectoral.
Consulta
Ayurveda
Hrid Basti és un tractament no invasiu i molt segur.
Cal recordar que aquest tractament forma part d’un programa integral, i si s’escau, acompanyat de canvis en l’alimentació, en els hàbits i rutines diàries, … per tal que sigui més efectiu.
Avís: Tots els continguts publicats a "ayurveda.cat" tenen un caràcter merament informatiu i no substitueixen en cap cas la consulta mèdica o l'assessorament professional qualificat. Nosaltres no podem ni donem consells mèdics. Davant qualsevol problema de salut específic, consulteu al vostre metge o farmacèutic. En cas de dubte sobre el tema, consulteu el nostre full de descàrrec de responsabilitat.
Dades i Cookies: Les vostres dades estan protegides. Política de Privacitat.